Молодіжна конференція
- Details
- Parent Category: Події
- Published on Wednesday, 03 April 2013 13:42
- Hits: 3839
Асоціація навчальних закладів України приватної форми власності
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
Європейський університет
Шановні колеги, запрошуємо вас взяти участь у
XVІ Всеукраїнській науково-практичній конференції
"Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції"
25-26 квітня 2013 року
До участі запрошуються студенти та аспіранти навчальних закладів України.
На конференції планується робота таких секцій:
Дата роботи
секції
І. Секція |
Молодь і освіта |
|
|
|
|
|
Підсекції: |
1. Загальні проблеми освіти |
26 квітня |
|
|
|
|
2. Психологія |
26 квітня |
|
|
|
|
3. Проблеми початкової, загальної середньої освіти та виховання |
26 квітня |
|
|
|
|
4. Проблеми дошкільної освіти та виховання |
26 квітня |
|
|
ІІ. Секція |
Молодь і наука |
|
|
|
|
|
Підсекції: |
1. Світова економіка |
25 квітня |
|
|
|
|
2. Макроекономіка, мікроекономіка |
25 квітня |
|
|
|
|
3. Менеджмент |
25 квітня |
|
|
|
|
4. Маркетинг. Реклама та дизайн |
25 квітня |
|
|
|
|
6. Інформаційні та виробничі технології. Інноваційні технології навчання. |
25 квітня |
|
|
|
|
7. Фізика, математика, інформатика |
25 квітня |
|
|
|
|
8. Біологія, екологія, географія, хімія |
25 квітня |
|
|
|
|
9. Література, мовознавчі науки, іноземні мови |
26 квітня |
|
|
|
|
10. Історія та політологія |
26 квітня |
|
|
|
|
11.Філософія |
26 квітня |
|
|
|
|
12. Право та безпека підприємництва |
26 квітня |
|
|
ІІІ. Секція |
Молодь, культура і національна самосвідомість |
26 квітня |
ІІІ. Секція |
||
Звертаємо вашу увагу !!!
Засідання секцій будуть проходити у визначені дні!
Для участі у конференції необхідно до 16 квітня 2013 року на адресу дирекції Асоціації направитипоштою ( 03115, м. Київ, бул. Вернадського,16-в, Дирекція Асоціації, оргкомітету конференції)чи електронною поштою (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)або привезти в к. 301:
1. Анкету-заявкуучасника конференції (Додаток1), де чітко вказати секцію та підсекцію.
2. Копію оплати організаційного внеску .
Організаційний внесок, передбачений на організацію конференції і друк матеріалів конференції :
· НПУ імені М.П. Драгоманова – 84 грн. (в т.ч. ПДВ 14-00 грн.) (за кожного учасника)
· Європейський університет, філії Європейського університету -
84 грн. (в т.ч. ПДВ 14-00 грн.)
· Інші ВНЗ - 108 грн.в т.ч. ПДВ 18.00 грн. (за кожного учасника) просимо перерахувати на р/р 26008619993692 у ПАТ Промінвестбанк МФО 300012 ЗКПО 21651635
(Одержувач Асоціація навчальних закладів України приватної форми власності, призначення платежу – оргвнесок за участь у конференції ).
- по безготівковому рахунку ( якщо сплачує ВНЗ) чи особисто учасником;
- через відділення банку чи Ощадбанку
Копію платіжного документу необхідно направити разом з текстом доповіді.
Без попередньої оплатидоповідь друкуватися не буде.
3. Текст доповіді.
Вимоги до оформлення текстів доповідей:
ü мова українська;
ü подаються у вигляді електронного файлу у форматі Microsoft Word на дискеті 3,5’ або СD-диску ( якщо відправляються поштою) або
електронною поштою This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
ü 2 екземпляри на папері;
ü обсяг 2-3 стор.машинописного тексту ( без нумерації) через 1,5 інтервали; 14 кегль, шрифт Times New Roman;
ü поля: зліва – 30 мм, знизу – 25 мм, вгорі – 20 мм, праворуч - 10 мм;
ü назву доповіді друкувати великими літерами симетрично тексту;
ü під назвою доповіді праворуч через 1,5 інтервали – ім’я та прізвище;
під прізвищем автора через один інтервал надрукувати маленькими літерами повну назву навчального закладу, ще через два інтервали – текст.
Зразок
Маркетинг як філософія бізнесу
Петро Іванов,
Європейський університет
aТексти доповідей друкуються за редакцією авторів.
aВідповідальність за зміст, граматичну та стилістичну правильність текстів доповідей несе науковий керівник.
bТексти доповідей підготовлені з невиконанням вказаних вимог, без електронної версії – не приймаються і не друкуються.
bАнкету, тексти доповідей, копію квитанції про оплату можна надіслати поштою або електронною поштою або привезти в дирекцію Асоціації ( к. 301) .
- Для участі у секційних засіданнях конференції з собою обов’язково мати примірник тексту доповіді поданих до друку ( для виступу).
- Квитки на зворотній шлях просимо придбати заздалегідь.
! Цей лист є запрошенням на конференцію,
анкета - заявка – підтвердженням Вашої участі.
Конференція буде проходити в приміщенні Європейського університету(03115, м.Київ, бул. Вернадського, 16-в.) Їхати від станції метро "Святошин" дві зупинки автобусом № 97 , маршрутки № 202, 97 до зуп."Університет").
Телефон для довідок: (044) 452-76-55
Матеріали конференції будуть надруковані за підсумками роботи конференції.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
25 квітня 2013 р.
9.00 –10.00 |
- Реєстрація учасників |
10.00 - 12.00 |
- Пленарне засідання. |
12.30 –15.00 |
- Секційні засідання
|
15.30- 16.30 |
- Підсумкове засідання, нагородження переможців |
26 квітня 2013 р.
9.00 –10.00 |
- Реєстрація учасників |
10.00 - 12.00 |
- Пленарне засідання. |
12.30 –15.00 |
- Секційні засідання
|
15.30- 16.30 |
- Підсумкове засідання, нагородження переможців |