Перший Київський форум для майбутніх соціальних працівників: від теорії до практичної діяльності
- Деталі
- Батьківська категорія: Кафедральні освітні матеріали
- Опубліковано: Четвер, 10 квітня 2014, 09:53
- Перегляди: 1751
Перший Київський форум для майбутніх соціальних працівників: від теорії до практичної діяльності
8 квітня 2014 року кафедра теорії та технології соціальної роботи Інституту соціальної роботи та управління спільно з Київським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді провела Перший Київський форум для майбутніх соціальних працівників: від теорії до практичної діяльності.
У форумі взяли участь соціальні працівники, які працюють у Київському міському лівобережному центрі для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді та міському спеціалізованому формуванні «Школа добровільних помічників на громадських засадах»; головні спеціалісти відділу соціального інспектування та соціальної роботи Київського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, які відповідають за роботу з дітьми вулиці та дітьми і молоддю з функціональними обмеженнями, начальник відділу соціальних технологій, а також студенти 2 курсу та викладачі кафедри теорії й технології соціальної роботи.
Перед початком зустрічі директор Інституту соціальної роботи та управління звернула увагу студентів на необхідність поєднання теорії та практики у соціальній роботі як основного механізму майбутнього професійного становлення.
Завідувачка кафедри теорії та технології роботи наголосила про важливість формування мотивації до роботи за отриманою спеціальністю, починаючи уже з молодших курсів навчання.
Практики, які відвідали форум, зазначили про готовність ділитися своїм практичним досвідом, ефективними технологіями роботи та запропонували проводити такі зустрічі і для викладачів кафедри.
На думку студентів, така форма інтерактивної роботи надає можливість розкрити зміст майбутньої професійної діяльності та налаштувати на більш ефективну роботу в процесі навчання.
Загалом, усі учасники форуму мали можливість поспілкуватися на професійну тематику; обговорити специфіку соціальної роботи з різними групами клієнтів та визначитися із можливими місцями виробничої практики у майбутньому.