Статті
-
Uncategorised
- Кількість статей:
- 102
-
Відеогалерея
- Кількість статей:
- 0
-
Студентське життя
- Кількість статей:
- 19
-
Абітурієнт-2016
- Кількість статей:
- 0
-
Кафедральні освітні матеріали
- Кількість статей:
- 4
-
Кафедра соціально правового захисту населення
- Кількість статей:
- 21
-
Кафедра галузевої психології та психології управлі
- Кількість статей:
- 14
-
Кафедра теорії та технології соціальної роботи
- Кількість статей:
- 6
-
Програма для перегляду файлів у формату PDF
- Кількість статей:
- 1
-
Анотації дисциплін
- Кількість статей:
- 4
-
Практична діяльність
- Кількість статей:
- 2
-
Психологічний клуб „Індіго”
- Кількість статей:
- 5
-
Практика
- Кількість статей:
- 5
-
Соціально-психологічний клуб "АнімА"
- Кількість статей:
- 1
-
Життя кафедр
- Кількість статей:
- 1
-
Кафедра галузевої психології та психології управлі
- Кількість статей:
- 1
-
Викладачі
- Кількість статей:
- 4
-
Кафедра соціально-правового захисту населення
- Кількість статей:
- 1
-
Кафедра теорії та технології соціальної роботи
- Кількість статей:
- 2
-
Кафедра соціальної політики
- Кількість статей:
- 2
-
Викладачі
- Кількість статей:
- 8
-
Кафедра соціальної педагогіки
- Кількість статей:
- 1
-
Студентське життя
- Кількість статей:
- 1
-
Газета «Соц-і-ум»
- Кількість статей:
- 3
-
Останні події
- Кількість статей:
- 203
-
СтудРада
- Кількість статей:
- 1
-
Освітні ресурси
- Кількість статей:
- 0
-
Докторантура
- Кількість статей:
- 0
-
Бібліотеки
- Кількість статей:
- 1
-
Наукові збірники
- Кількість статей:
- 1
-
Про інститут
- Кількість статей:
- 0
-
Життя кафедр
- Кількість статей:
- 0
-
Фотогалерея
- Кількість статей:
- 0
-
"Змінюй світ - знай право"
- Кількість статей:
- 0
-
Контакти
- Кількість статей:
- 1
-
Структура
- Кількість статей:
- 1
-
Керівництво
- Кількість статей:
- 3
-
Історія інституту
- Кількість статей:
- 1
-
Співробітництво з WSL (м. Ченстохова)
- Кількість статей:
- 3
-
Освітні послуги
- Кількість статей:
- 0
-
Магістранту
- Кількість статей:
- 5
-
Розклад занять
- Кількість статей:
- 8
-
Дистанційна освіта
- Кількість статей:
- 0
-
Екстернат
- Кількість статей:
- 0
-
Друга вища освіта
- Кількість статей:
- 0
-
Студенту
- Кількість статей:
- 6
-
Абітурієнту
- Кількість статей:
- 1
-
Напрями підготовки
- Кількість статей:
- 1
-
Центр електронного навчання
- Кількість статей:
- 1
-
Заочна форма навчання
- Кількість статей:
- 1
-
Ресурсно-методичний центр
В нашому Інституті працює ресурсно-методичний центр (ауд. 52)
Дні тижня
Час роботи
Понеділок
08.00-12.00
Вівторок
13.00-17.00
Середа
10.00-14.00 Четвер
10.00-14.00
П’ятниця
10.00-14.00
Шановні студенти! Відвідуючи ресурсно-методичний центр, прохання дотримуватись правил роботи в ньому, а також звичайних правил етикету і логіки.
>>>Шановні студенти та викладачі, тут ви можете залишити свої зауваження та побажання з приводу<<<
- Кількість статей:
- 1
-
Методичні матеріали
- Кількість статей:
- 2
-
Нові спеціальності
- Кількість статей:
- 1
-
Аспірантура
Спеціалізована вчена рада К 26.053.09
при Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова приймає до захисту дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за наступними спеціальностями:
13.00.05 – соціальна педагогіка
13.00.07 – теорія та методика виховання
Голова спеціалізованої вченої ради – доктор педагогічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України Капська Алла Йосипівна.
Заступник голови спеціалізованої вченої ради – доктор педагогічних наук, професор Вайнола Рената Хейкіївна.
Секретар спеціалізованої вченої ради – кандидат педагогічних наук, доцент Вольнова Леся Миколаївна.
Склад ради затверджений чисельністю 19 осіб (з них – 14 докторів наук).
Згідно з наказом МОН від 26.05.2014 р. № 642 термін повноважень спеціалізованої вченої ради К 26.053.09 визначено терміном від 26.05.2014 р. до 26.05.2016 р.
Контактні телефони:
Голова ради: (044) 5201474; (044) 2498822
Відділ аспірантури: (044) 2393069
Станом на 2014 рік до складу Спеціалізованої вченої ради входять такі провідні фахівці:
№
П.І.П.
Шифр
1. Капська Алла Йосипівна, д-р пед. наук, професор
13.00.05
2. Вайнола Рената Хейкіївна, д-р пед. наук, професор
13.00.05
3. Вольнова Леся Миколаївна, канд. пед. наук, доцент
13.00.05
4. Бушай Ігор Михайлович, д-р психол. наук, професор
13.00.05
5. Вовк Людмила Петрівна, д-р пед. наук, професор
13.00.07
6. Єжова Ольга Олександрівна, д-р пед. наук,професор
13.00.07
7. Карпенко Олена Георгіївна, д-р пед. наук, професор
13.00.05
8. Максимова Олена Олександрівна, канд. пед. наук, доцент
13.00.07
9. Матвієнко Олена Валеріївна, д-р пед. наук, професор
13.00.07
10.
Мирошніченко Наталія Олександрівна, канд. пед. наук, доцент
13.00.05
11.
Міщик Людмила Іванівна, д-р пед. наук, професор
13.00.05
12.
Олексюк Наталія Степанівна,д-р пед. наук, професор
13.00.05
13.
Петрочко Жанна Василівна, д-р пед. наук, доцент
13.00.05
14. Петько Людмила Василівна, канд. пед. наук, доцент
13.00.07
15.
Пєша Ірина Василівна, канд. пед. наук, доцент
13.00.05
16. Руденко Юрій Дмитрович, д-р пед. наук, професор
13.00.07
17. Ставицька Світлана Олексіївна, д-р психол. наук, професор
13.00.07
18.
Тернопільська Валентина Іванівна, д-р пед. наук, професор
13.00.07
19.
Шпак Олександр Тихонович, д-р пед. наук, професор
13.00.07
- Кількість статей:
- 0
-
Події
- Кількість статей:
- 1
-
Суспільне життя
- Кількість статей:
- 40
-
Наукові здобутки
- Кількість статей:
- 26
-
Навчальний процес
- Кількість статей:
- 17
-
Оголошення
- Кількість статей:
- 1
-
Студентське життя
- Кількість статей:
- 16
-
Навчальний процес
- Кількість статей:
- 27
-
Новини
- Кількість статей:
- 2
-
Міжвузівська студентська студія "Бумеранг"
МІЖВУЗІВСЬКА СТУДЕНТСЬКА СТУДІЯ
«БУМЕРАНГ»
Тренер та науковий консультант: Романова Наталія Федорівна,
канд. пед. н., доцент кафедри теорії та технології соціальної роботи
Інституту соціальної роботи та управління НПУ ім. Драгоманова
Актуальність:
Професійність соціальних працівників залежить не тільки від рівня теоретичних знань, але й від сформованих професійних навичок, у тому числі, й уміння володіти аудиторією, розвивати партнерські стосунки, популяризувати соціальні послуги у громаді, проводити просвітницьку та інформаційну роботу з формування здорового способу життя тощо.
Для вирішення цих завдань з лютого 2014 року при кафедрі теорії та технології соціальної роботи створено Міжвузівську студентську студію «Бумеранг», діяльність якої спрямована на підготовку студентів до тренерської роботи.
Учасники: студенти 3 курсу кафедри теорії та технології соціальної роботи Інституту соціальної роботи та управління та студенти 3 курсу кафедри соціальної роботи та соціальних технологій Національного авіаційного університету.
Мета діяльності: популяризація соціальної роботи на ринку праці; активізація волонтерської молодіжної участі у соціальних програмах та програмах здорового способу життя; профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі; розвиток тренерської діяльності серед майбутніх соціальних працівників; проведення досліджень, створення новітніх методик та їхня апробація.
Основні принципи роботи:
1) Професійна орієнтація майбутніх соціальних працівників та популяризація соціальної роботи у громаді.
2) Молодіжна участь у формуванні здорового способу життя як важливої умови збереження здоров’я дітей та молоді.
3) Зміна підходів навчання: від програм «для молоді» до програм «разом з молоддю». При такому підході молоді люди виступають у ролі активних учасників процесу, самостійно проводять інтерактивні тренінгові навчання з різними категоріями населення та формують необхідні професійні навички.
Головні умови залучення волонтерів з числа студентів: ініціативність, готовність брати на себе відповідальність, бажання отримати безцінний досвід волонтерської і тренінгової роботи; особисте сповідування здорового способу життя, свідоме ставлення до збереження та зміцнення свого здоров’я та близького оточення.
Основні напрями тренінгової роботи:
1. Формування професійних навичок з соціальної роботи.
2. Формування здорового способу життя серед молоді.
3. Профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі.
4. Саморозвиток, самовдосконалення та популяризація волонтерської діяльності серед студентської та учнівської молоді.
5. Співпраця із іншими ВНЗ, які готують майбутніх соціальних працівників.
6. Фандрейзинг.
За кілька місяців учасники тренінгу для тренерів пройшли підготовку з організації тренінгової роботи, набули навичок тренера та оволоділи новітніми інноваційними формами роботи.
Протягом травня-червня 2014 р. планується підготовка авторських тренінгів та їх апробація серед дітей та молоді у м. Києві.
Супервізорами для новачків-тренерів стануть досвідчені тренери кафедри, Київського Центру здоров’я та Київського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
- Кількість статей:
- 0